lørdag 16. oktober 2010

Fantasibyen



Da har vi begynt på en ny oppgave, som heter fantasibyen. Den går ut på at vi skal lage et hus av papp, og deretter dekorere det med forskjellige teksturer. Vi skulle også sette oss inn i grupper på 4-5, og jeg er da på gruppe med Jenny, Astrid, Ingunn og Tonje. Hver gruppe skulle også velge noe som vi skulle ha til felles i gruppa. Temaet ble Alice in Wonderland inspirert. Skal senere legge ut bilder av hvordan huset mitt foreløpig ser ut, men har ingen bilder akkurat nå (jeg lager forresten en sopp, noe som ikke er så veldig lett…)
 I tillegg til denne oppgaven skal vi også lage fem ruter på 10x10cm med  rubbings, fem ruter på 10x10cm med tegnet tekstur og fem ruter på 10x10cm med papir tekstur.

Her er det da noen bilder av mine ruter med tegnet tekstur
Hadde skannet inn feil, så får ikke til å laste opp resten av teksturen min, men får vell gjøre det når jeg kommer hjem fra tur ;D







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar